forbiddentought.blogg.se

Mitt liv med ADHD,asperger och personlighetsstörning

Förbjudna tankar

Publicerad 2013-10-30 19:31:00 i Allmänt,

 Livet är ett ständigt kaos. Just nu ligger jag inne på en sluten avdelning sen juni. Någon gång i mitten av sommaren blev jag hemlös och psykiatrin har satt lpt (lagen om psykiatrisk tvångsvård) så jag inte kan skriva ut mig själv. För sist jag skrev ut mig tog jag en överdos och hamna på intensiven i respirator..
 
 
Har du bett om hjälp och ingen vill hjälpa?
 
 
Just nu känner jag för att ge upp, försöker få hjälp av vården då jag har tappat all konroll över maten. Jag äter alldeles för lite och om jag äter så behåller jag inte maten men det ända dom säger åt mig är att sluta spy! 
 
 Jag vill leva för dan och inte låta natten sluka mig nå mer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela