forbiddentought.blogg.se

Mitt liv med ADHD,asperger och personlighetsstörning

Blir man utskickad

Publicerad 2013-11-03 09:09:00 i Allmänt,

Nervös, orolig ich smått ångest. Imorgon ska vi ha ett andra vårdplanerings möte. Dom håller på och kollar upp boende till mig. Tydligen vill dom hitta nåt tillfälligt boende till mig där jag befinner mig medans vi väntar på att LSS i stockholm har hittat boende. Men jag blir så ångestfylld just nu. Vill inte att dom bara ska skicka ut mig härifrån förens jag har blivit lovad en bra öppenvård.  Och ett boende där det finns personal.
 
För vad händer om jag börjar må dåligt när öppenvården är stängd, vart ska jag då vända mig?! 
 
Vill inte behöva sätta mig på en buss och ta mig till psykakuten.. 
 
Har tagit upp frågan om behandlingshem men det verkar inte som om det är ett alternativ.. Börjar fundera på att dom vill att jag ska misslyckas.
 
Känner just nu att hag är hellre kvar på en sluten avdelning medans vi väntar på stockholm istället för att bara skicka ut mig till ett tillfälligt boende. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela